Gül Tuhafiye

24 Nis

Bebek Mağazasının Adı:Gül Tuhafiye EskişehirAdresi:KURTULUŞ MAH.SARPER CAD.NO:9/A (YENİ ADLİYE ARKA CADDESİ)
EskişehirTelefonu:0 222 240 53 88
Web Adresi:www.bebekmagazalari.com
Bebek Mağazası Hakkında:Hayırlı günler ; Sizlere güzel hizmetler vermek için 01.01.2008’de hizmete açılmıştır. Gündoğmuş ailesi olarak öz veriyle sizlere en uygun, en kaliteli, en seçkin ürünleri getirmeye ve sizlerle buluşturmaya çalışıyoruz.ben ; CENK GÜNDOĞMUŞ 2 kardeşiz bir abim var (evli) ve işletmemizi ailece annem ve babamın destekleriyle yürütüyoruz.

            Benim asıl mesleğim müzisyenlik yaklaşık 3 senedir sosyal esirgeme kurumunda müzik öğretmenliği yaptım.eskişehir subay orduevinde protokol müzisyenliği yaptım. eskişehir yerel televizyonunda (ESTV cenk müzik show) 8 sene müzik programı yaptım. şöförler odası düğün salonlarında 2 sene çalıştım. ve çeşitli sayamadığım sahnelerde yer aldım. son olarak öğretmen evi düğün salonlarında sahne alıyorum.

            Askerliğimi Balıkesir Orduevi’nde protokol müzisyenliği ve satın alma bölümlerinde yer aldım. Ticarete atılmamın sebebi küçüklüğümden beri istek duyardım ve askerde de fikirlerim hep aynı olldu ve ilk işim askerliğimden sonra sizlere GÜL TUHAFİYE’yi kazandırmak  oldu mutluyum ve huzurluyum Allah herkese bol kazanç nasip eylesin saygılarla..

                                                        GÜL TUHAFİYE

Bir Yanıt Bırakın

