Sakura Organiz Bebek Ürünleri İzmir

14 Eki

Sakura Organik Bebek Ürünleri//
Sakura Organiz Bebek Ürünleri İzmir
İl: İzmir
İlçe:Alsancak
Tel: 0232 463 52 92
Adres:1407 sok. no :8/A Alsancak İzmir
E-posta: sakura@sakuraorganik.com
Web : http://www.sakuraorganik.com

 Sağlıklı ürünleri ve sağlıklı yaşamla ilgili bilgileri paylaşmayı ve herkesi sağlıklı ürünler konusunda bilinçlendirmek umuduyla %100 doğal ve organik ürünleri bir araya getirmek için kurulmuş küçük sevimli bir dükkandır.

Benim ve ailem için doğal ve organik ürünler sağlıklı yaşamanın her zaman en önemli bir parçası olarak görülmüştür.Bir tanecik anneciğim bize sağlıklı olanı diğerlerinden ayırt etmenin ve kullanmanın önemini her zaman vurgulardı. Ailemizde, sağlıklı yaşam ve sağlıklı beslenme ile ilgili bilimsel makaleler araştırır, araştırmalar yapar ve birbirimizle mutlaka paylaşırız.

“Japon kiraz çiçeği” anlamına gelen Sakura; Japon kültürü için önemi çok büyük, Japonlar kirazların çiçek açma dönemini yeni bir başlangıç olarak kabul ediyorlar. Şölenlerle kutlamakla yetinmiyor, yeni bir işe başlama, evlenme tarihlerini çiçeklerin açış günlerine göre ayarlıyorlar. Bu ağaçların uçuk pembe çiçeklerinin ortaya çıkması kışın bitişi ve baharın gelişini simgeliyor. Çiçeklerin dal üstünde kaldığı sürenin on gün veya en fazla iki hafta olması bu dönemi daha da değerli hale getiriyor. “Sakura” adı verilen Japon kiraz çiçekleri bizim bildiğimiz gibi tatlı bir meyve vermiyor. Süs amacıyla yetiştiriliyor. Dolayısıyla ağacın en değerli olduğu dönem, çiçeklendiği günlerdir.

Japonca Öğretmenlik Lisans eğitimi aldığım yıllarda öğrendiğim ve benim yaşam tarzımı etkileyen Japon kültürü ile birlikte benim için tazeliği, doğallığı çağrıştıran bir anlamı olduğundan ve baharı, yeniden doğuşu, başlangıçı temsil ettiği için “Sakura” isminin her anlamda çok uygun olduğunu düşündüm. Benim içinde yeni bir başlangıç olacağı için bu isimle başlamak istedim.Şans, bereket ve enerji getireceğini umuyorum.

Kendimi bildim bileli hep kendi işimi kurmak istemiştim. Girişimci ruhumu profesyonel yaşama dönüştürebilmek için girişimcilikle ilgili İzmir Ticaret Odasının ve Avrupa Birliği’nin işbirliği ile açılmış olan “Compete Projesi”nde yeralma fırsatı buldum.

İki senelik bir süreci kapsayan eğitimlerin sonunda kurulan İzmir Ticaret Odası Gençlik İş Merkezinde “İş Danışmanı” olarak çalıştım. Aldığım eğitimler ve iş tecrübesi girişim yapma cesaretimi arttırdığı gibi profesyonel adımlar atmamı sağladı.

Ve bütün bunların sonucunda Sakura Organik’i hayata geçirdim.

Sakura Nedir?
“Japon kiraz çiçeği” anlamına gelen Sakura; Japon kültürü için önemi çok büyük, çünkü Japonlar kirazların çiçek açmasını hayata yeni başlangıç dönemi kabul ediyor.

Şölenlerle kutlamakla yetinmiyor, yeni bir işe başlama,evlenme tarihlerini çiçeklerin açış günlerine göre ayarlıyor. Okullar bu tarihe göre açılıyor.Bu ağaçların uçuk pembe çiçeklerinin ortaya çıkması kışın bitişi ve baharın gelişini simgeliyor.

Çiçeklerin dal üstünde kaldığı sürenin on gün veya en fazla iki hafta olması bu dönemi daha da değerli hale getiriyor. “Sakura” adı verilen Japon kiraz çiçekleri bizim bildiğimiz gibi tatlı bir meyve vermiyor. Süs amacıyla yetiştiriliyor. Dolayısıyla ağacın en değerli olduğu dönem, çiçeklendiği günlerdir.

Japonca Öğretmenlik Lisans eğitimi aldığım yıllarda öğrendiğim ve benim yaşam tarzımı etkileyen Japon kültürü ile birlikte benim için tazeliği, doğallığı çağrıştıran bir isim olduğundan ve baharı, yeniden doğuşu, başlangıçı temsil ettiği için “Sakura” isminin kesinlikle çok uygun olacağını düşündüm.

ORGANİK BEBEK GİYSİLERİ
% 100 organik üretim bebek giysileri ile doğduğu andan itibaren bebeğinizi sağlıklı, nonalerjenik bir çevrede büyütmeniz için. Yumuşacık ve şık bebek giysileri, bornoz ve aksesuarları. Ayrıca anne adaylarına özel, organik hamile tişörtlerimiz de mağazamızda bulunmaktadır.

ORGANİK HAVLULAR
% 100 organik pamuktan üretilmiş özel havlular, evinize şimdiye kadar tatmadığınız bir keyif getiriyor. Normal üretim pamuktan üretilmiş havlulara göre daha yumuşak. Havluların üretildiği pamuklar hiçbir kimyasala maruz kalmadan yetiştirildiği için bütün aileniz ve sevdikleriniz için en sağlıklı seçim olacaktır

ORGANİK TİŞÖRTLER
% 100 organik pamuktan üretilmiş t-shirtlerimizin hem bayan hem de erkek modelleri mevcut.
Organik t-shirtlerimiz cildinizin rahat nefes almasını sağladığı için giydiğinizde daha önce hiç hissetmediğiniz kadar ferahlamış ve hafiflemiş hissedeceksiniz.

[ad#Adsense 468*15]

Bir Yanıt Bırakın

