TURİZMPARK ANADOLU'YA YAYILIYOR…!

21 Mar

4 günde 114 bin kişi tarafından ziyaret edilen EMITT Fuarı’nda; turizmciler TurizmPark’ta toplandı.. TurizmPark Genel Müdürü Ali Keskinkılıç’tan çok özel açıklamalar…NİLGÜN ATAR
Yurtiçi ve yurtdışından EMITT Fuarı’nı ziyaret eden turizm profesyonelleri ve TURGÖN Turizm Gönüllüleri Platformu Üyelerinin ilk adresi TurizmPark oldu. Fuarın ikinci günü gerçekleştirilen TurizmPark kokteylinde ise kalabalıktan adım atacak yer kalmamıştı. Stand sınırlarının dışına taşıldı. Turizmcilerin nefis müzik eşliğinde gerçekleştirdiği sohbetler, işbirlikleri Türk turizmi adına sevindirici ve pozitif bir sinerji yayıyordu her tarafa….

Dünyanın 6.ncı büyük fuarı olarak ön plana çıkan EMITT; bu yıl 40 ülke, 3900 katılımcı, 10 salonda gerçekleştirildi ve 100 milyar doların üzerinde bir iş hacmi olduğu ifade ediliyor. Rakamlarla bir kaç satırda özetlenen EMITT Fuarı; renkli, coşkulu bir masal gibi, bir rüya gibi, ülkeden ülkeye, şehirden şehire, okyanuslar, kıtalar aşarak bir hayal gibi geldi geçti…

TurizmPark Genel Müdürü Ali Keskinkılıç ile hem yeni bir marka olan TurizmPark’ı konuştuk, hedefler ve fuar değerlendirmelerini aldık. Hem de sektörün internet dünyası ve yeniliklerine yaklaşımlarını, 1618 sayılı yasa ve kaçak faaliyetler konusundaki görüşlerini değerlendirdik.

İŞTE TURİZMPARK’TAN ÇOK ÖZEL BİR SOHBET

Kayseri merkezli Altotur bünyesinde 2010 yılının son 6 ayında faaliyete geçen TurizmPark henüz çok yeni bir marka…Ancak şimdiden 750’nin üzerinde seyahat acentası TurizmPark’a üye olmuş durumda.. Bu sayının giderek arttığını belirten Ali Keskinkılıç; ” Toplam rakamdan 550 aktif satış yapan üyemiz, bizden çeşitli ürünler alıyor. Bilet satışı, tatil, rent a car hizmeti veriyorlar. Seyahat sigortası satıyorlar.Ürün yelpazemiz önümüzdeki süreçte daha da gelişecek; şu an üzerinde çalışmış olduğumuz filopark, transferpark geliyor..Tüm illerde acentalarımıza transfer hizmeti vereceğiz, onlar para kazanacaklar, bizler TurizmPark olarak sektörü buluşturan konumundayız ” ..sözleriyle dinamik ve hızlı bir yapılanmanın ipuçlarını veriyor.

TURİZMCİLERİN PARK NOKTASI..!

Turizmpark bünyesinde seyahat acentalarının tüm ürünlerinin satışını yapabilen bir sistemi hizmete sunmak amacıyla yola çıktıklarını belirten Keskinkılıç; ” bunu yaparken sadece kendi ürünlerimizi değil, çalışmış olduğumuz seyahat acentalarımızın da ürünlerini satmayı hedefliyoruz. Seyahat acentalarına hizmet vermek ve onlarla büyümek istiyoruz. ” dedi.

2011 HEDEFİMİZİ TUTTURACAĞIMIZA EMİNİZ..!

Altı ayda beklentilerin üzerinde bir iş hacmi ve üye kaydı oluştuğunu belirten Keskinkılıç; ” 2011 yılında yapmış olduğumuz cironun 3 katını yapacağımızı düşünüyoruz, hedeflerimizi çizdik, tutturacağımıza eminiz. İlk kez Travel Turkey ardından Emitt’e katıldık. Her iki fuarda da güzel bağlantılar kurduk, son derece memnunuz.. Acentalarımız yoğun bir şekilde ziyaret ederek bilgi aldılar, bizler de elimizden geldiğince özelliklerimizi anlatmaya çalıştık. Üç büyük firma ile çok güzel anlaşmamız oldu. ” sözleriyle pozitif bir tablo çizdi.

TURİZMPARK ANADOLU’YA YAYILIYOR…

” TURGÖN kurucusu ve Genel koordinatörümüz Aydın Yaylacıklılar ile birlikte bu işi devam ediyoruz. ” şeklinde konuşan Keskinkılıç; ” Bizler TURGÖN ile işbirliğinden dolayı çok memnunuz. Türkiye’nin çok değerli 3500 turizm profesyoneli ile birlikteyiz.
Öncelikle acenta kanalımızı daha çok genişletmek ve verimli ancak keşfedilmemiş bölgelerde hizmet vermek istiyoruz. Herkes batıya ağırlık veriyor ama biz daha çok Doğu, İç Anadolu bölgelerinde olmak istiyoruz. Güzel Anadolu’muzda neler yapabiliriz şeklinde planlamalar yapıyoruz. TurizmPark ilerde farklı bir misyonla bu yönde çalışmalarını ilerletecek. ” dedi.

GELECEK İNTERNETTE…!
Turizm sektörünün internetteki teknolojik gelişmelere bakış açısını değerlendiren Keskinkılıç; ” Turizm sektörü teknolojik gelişmeleri takip etmek ve ayak uydurmak zorunda artık. Belki bir 10 yıl sonra artık seyahat acentalarının ofisleri olmayacak, internet çağı tüm dünyada bu değişimi getirecek. Dolayısıyla biz de bu vizyonu görerek harekete geçtik. Son iki yılda acentalar da sektörün geleceğini ve gerçeği gördüler. Satışlarını online sistemdem yapma istekleri var. Bu farkındalığın oluşması sevindirici ve olumlu bir gelişmedir. . Acentalar müşteri memnuniyeti odaklı daha iyi ve kaliteli ürün sunabilmek için çaba sarfediyorlar.. ” diyor.

İNTERNETTEKİ FAALİYETLERE DENETİM..!
İnternetteki alışveriş ve sosyal paylaşım sitelerinde gerçekleştirilen uçak bileti, tur satışları, otel rezervasyonlarının 1618 sayılı yasaya aykırı yapıldığına dikkat çeken Keskinkılıç; TÜRSAB’ın denetimleri internet üzerinde sıklaştırmasının yanısıra yasada değişiklik maddeleri için çalışması gerektiğini söyledi. Son tüketicinin seyahat acentası olmayan bir yerden ürün alması sonucunda yaşanan maddi manevi olumsuzlukların güvensizlik olarak sektöre yansımasının önüne geçilmesi gerektiğini de dile getirdi.